Goście

Szukaj na tym blogu

2016-02-08

XAU zaglądamy na nieco zpomniany indeks spółek złota i srebra

Piątkowe zlecenie kupna funduszu ML5 oznacza konieczność przypomnienia sobie tego indeksu, wszak fundusz nasz w 87% odzwierciedla właśnie Filadelfijski indeks.na wykresie dziennym mamy kilka pozytywów. To jest wyjście ponad czerwoną chmurę oraz budowa ostro wznoszącej się zielonej. Ponadto jesteśmy drugą sesję powyżej średniej 200 dniowej co jest sygnałem kupna i wejściem w hossę dla inwestora amerykańskiego. MACD i RSI nie sygnalizują jeszcze zwrotu choć ten drugi jest w strefie wykupienia. może w najbliższym czasie czeka nas test średniej od góry, a może korekcyjny trójkąt jako fala 2 rozpoczętego impulsu.
Jeśli spojrzeć na wykres tygodniowy, to mamy tu podejście do czerwonej chmury i pierwszym symptomem pozytywnego rozwoju scenariusza będzie trwałe wejście w chmurę. Tu oscylatory nie są tak zagrzane jak na dziennym, ale z kolei obraz nie jest tak byczy. Możemy mówić na razie o korekcyjnym odbiciu. Największy plus to widoczne gołym okiem dywergencja RSI, przy korzystnym obrazie i rosnących wskaźnikach MACD. Gdyby jeszcze czerwona chmura w bardziej zdecydowany sposób zaczęła się zwężać ku górze, ale cóż nie można mieć wszystkiego. Tak więc z umiarkowanym optymizmem bardziej w krótkim niż średnim terminie oczekuję rozpoczęcia inwestycji na ML5


5 komentarzy:

  1. Tutaj racja. ML5 w ostatnim czasie jest +30% więc raczej lipa z inwestycji...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już zakupiłem wcześniej ML5 i teraz przynosi zysk dopiero. Ty dopiero kupujesz a ja się zastanawiam nad sprzedażą i ochroną zysku. Jakich wzrostów oczekujesz? Doradź coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panowie to wspaniale, że tak świetnie sobie radzicie.. Może w takim razie podrzućcie linka do swoich blogów gdzie pomagacie bezinteresownie ludziom tak jak Max ! Wówczas krytyczne komentarze byłby bardziej na miejscu hm ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat jestem bardzo wdzięczny, że Max ciągnie ten blog i pomaga na pewno wielu ludziom. Również i mi. Jednak niektóre decyzje podejmuje sam i tak było właśnie w przypadku ml5, a teraz gdy Nasze decyzje się spotkały, chciałbym poznać zdanie Prowadzącego Blog, odnośnie perspektyw co do ML5 właśnie. Mam nadzieję, że uzyskam odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  5. inwestycja w złoto hmmm.. nad tym muszę sie zastanowić

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga