Goście

Szukaj na tym blogu

2015-06-30

Wracamy do inwestowania


Nie będę się tłumaczył ani szukał tanich wymówek nie było mnie z ważnych powodów i już. Sytuacja jaką zastałem po powrocie do łatwych nie należy zwłaszcza dla "opuszczonych" czytelników. Po prostu przepraszam. Jest już na tyle późno, że pozostaje mi ograniczyć się do prezentacji sygnałów  jakie pojawiły się podczas mojej nieobecności. Jutro jak tylko dobrze się wyśpię poszukamy rozsądnego wyjścia z obecnej sytuacji.

15 VI - HSBC2 (H), CU3 (P), JB2 (H), UNK6 (H) w nawiasie podaję kategorię inwestycji odpowiednio H - HIT, S - SUKCES, N+ NEUTRALNY plus, N- - NEUTRALNY minus, P - POMYŁKA, B - BUBEL

16 VI - HSBC1 (S)

17 VI - NB3 (B), ALL1 (B), IPO1 (B), ING3 (P), ING6 (P), BPH4 (S)

29 VI - QUE1 (P)

Jak widać z zestawienia aż trzy z czterech funduszy znajdujących się w portfelu otrzymały sygnały sprzedaży. Zresztą znalazło to swoje odzwierciedlenie w komentarzach. Co się stało to się nie odstanie, jak wspomniałem na początku jutro pojawią się propozycje wyjścia z tej sytuacji.

6 komentarzy:

  1. Witamy!
    A już miałem obawy co do życia / śmierci bloga, w sumie to zawsze dodatkowy głos w mojej indywidualnej strategii inwestowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że znowu jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Cię widzieć z powrotem

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! ;)
    Jankom

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy i czekamy na wpis

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że wróciłeś, bo bardzo się o Ciebie martwiliśmy, poradź nam proszę co robić z tą pozycją w HSBC1, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga