Goście

Szukaj na tym blogu

2015-03-05

DWS8 - sygnal kupna

O tym jak wiele zależy od zajmowanej pozycji możemy przekonać się po dzisiejszym sygnale. DWS8 pokazał właśnie sygnał kupna. Na dodatek jest to sygnał atrakcyjnej ceny. Należy interpretować taki sygnał jako okazję do zakupów. W tym samym czasie inny "turecki" fundusz UNK9 zbliża się do poziomu bólu i najprawdopodobniej jutro pojutrze pojawi się sygnał sprzedaży. W tej sytuacji warto przypomnieć sobie wykres nie tak dawno opisywany. Oczekiwałem wtedy zejścia w okolice 80000 - 78000 pkt. Jest jeszcze trochę miejsca na spadek i dzisiejsza świeca też niekoniecznie musi być sygnałem zwrotnym, raczej taką szpulkę interpretuję jako odpoczynek przed dalszym ruchem w dół do oczekiwanych poziomów. Ale nie można wykluczyć, że już jutro nastąpi zwrot, a szpulka okaże się "porzuconym dzieckiem". Mamy ten komfort, że czekamy tylko na potwierdzenie do zajęcia pozycji.  

3 komentarze:

  1. Turecki indeks po raz kolejny "odbił się" od poziomu 80000.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczyłam na odbicie od tego poziomu i kupiłam Investor Turcja. Zrobili mi "prezent" na Dzień Kobiet i kupili jednostki w 2 dni. Tego się nie spodziewałam. /W piątek pierwsza wycena i na "dzień dobry" -4% :(

      Usuń
    2. Nidgy mi się nie zdarzyło, żeby mi rozliczyli zakup funduszu w 2 dni. Przeważnie trwa to 3-4 dni. Turcja to dla mnie zagadka, z jednej strony domknięta luka bessy i sygnały sugerujące "uciekać i nie wracać', z drugiej strony wskaźnik P/E dla rynku tureckiego wynoszący obecnie 9 jest niski w stosunku do popularnych giełd a rynek jest mocno wyprzedany. Atrakcyjniejsze ceny akcji są tylko na rynku rosyjskim, ale tam się trochę boję inwestować, bo jak to mówią nigdy nie jest tak nisko, żeby nie mogło być jeszcze niżej.
      A co sądzi autor bloga o sytuacji jaka rozwinęła się na runku tureckim ?

      Usuń

Archiwum bloga