Goście

Szukaj na tym blogu

2014-12-09

XU100 - podwójny szczyt. HSBC1 - BUY

Kiedy pojawił się sygnał kupna dla DWS8 i UNK9 pisałem o konieczności obserwacji dalszego rozwoju sytuacji na indeksie giełdowym. Następnych kilka dni upłynęło  na intensywnej pracy zawodowej a co za tym idzie zaniedbaniu bloga. Tym sposobem zapomniałem o całej sprawie, a dziś kiedy szukałem tematu zerknąłem na wykres i proszę, mamy tu klasyczny podwójny szczyt z wyłamaną linią szyi. Formacja zmiany trendu jest zatem potwierdzona. 
Jednocześnie pojawił się wraz z wycenami sygnał dla funduszu HSBC1 (rynek chiński). Ostatnio pisałem o słabych wynikach TEMP3. dzisiejszy sygnał zdaje się potwierdzać siłę rynku państwa środka. Z racji zaangażowania w TEMP3 fundusz trafi do obserwacji. Jedyne co warto rozważyć to zmianę TEMP3 na HSBC1 ale na to dziś już za późno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga